3 Μαΐ 2016

Ο ΕΑΥΤΟΣ μου - Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ μου

Λόγω έλλειψης χρόνου, θα θέλαμε να ζητήσουμε συγγνώμη από τους γονείς για την αργοπορία παρουσίασης των θεμάτων που επεξεργαζόμαστε μέσα στην τάξη. Εδώ είμαστε ξανά λοιπόν για να σας παρουσιάσουμε μέρος των δραστηριοτήτων που πραγματοποιήσαμε στα πλαίσια της θεματικής μας ενότητας, "Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ-Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ. 
Μιλήσαμε για τον υπέροχο εαυτό μας, ήρθαμε σε πιο άμεση επαφή γνωρίζοντας καλύτερα ο ένας τον άλλον και διαπιστώσαμε την μοναδικότητά μας ως άτομα. Παράλληλα μιλήσαμε για την οικογένειά μας, ωστε μέσα από τις διάφορες σχετικές δραστηριότητες να αναδυθεί το αμέσως επόμενο θέμα που ασχοληθήκαμε, "τα συναισθήματα μας". 
Πάρτε λοιπόν μια γεύση από όσα κάναμε.

Φτιάχνουμε τα πορτραίτα μας με νερομπογιές.
Φύλλο εργασίας: Ζωγραφίζω τον εαυτό μου.
Οι μοναδικές μας ταυτότητες με την φωτογραφία μας, το όνομά μας, το ύψος, το βάρος, χρώμα ματιών κτλ.
Παρουσιάζοντας και μιλώντας για την οικογένεια μας και τα μέλη της.
 
Σπιτάκια με τα μέλη της οικογένειας μας.
Γλωσσική δραστηριότητα: Ανάγνωση κι ανασύνθεση λέξεων.
Ανάγνωση και ανασύνθεση.
Διδασκαλία του γράμματος Μ της μαμάς.
Πως περνάω ευχάριστα την ώρα μου με την οικογένεια μου, τι μου αρέσει να κάνω.

Φτιάξαμε δαχτυλόκουκλες με τα μέλη της οικογένειας...
...από καπάκια μαρκαδόρων για να παίξουμε κουκλοθέατρο.
Με την ευκαιρία ακούσαμε πολλές φορές το παρακάτω αγγλικό τραγούδι "finger family", το μεταφράσαμε και μάθαμε να το τραγουδάμε κι εμείς.

Σε φύλλο εργασίας τα παιδιά έγραψαν σχετικές λέξεις και τις ζωγράφισαν.
Και τέλος μια γλωσσική δραστηριότητα, η οποία αποτέλεσε και αφορμή για να ασχοληθούμε στη συνέχεια με τα συναισθήματα, τι αισθάνομαι όταν βρίσκομαι με την οικογένειά μου.

2 σχόλια:

Code week 2020

  Αγαπητοί γονείς, σας ενημερώνουμε ότι το σχολείο μας συμμετέχει στην Ευρωπαϊκή εβδομάδα κώδικα  με μια σειρά δράσεων έως τις 25 Οκτωβρίου ...