Ο Αναστάσης και η ουρά της στάσης, του Ευγένιου Τριβιζά, μας έδωσε την ευκαιρία, εκτός από την εξάσκηση της παρατηρητικότητας και του προφορικού λόγου, να ασχοληθούμε με την αρίθμηση και την χρονική ακολουθία.
Μαθηματική δραστηριότητα-αριθμογραμή(ατομική εργασία)
Στο εξής, επειδή κολλήσαμε λίγο με τα μαθηματικά και μας άρεσαν, συνεχίσαμε με ποικίλες μαθηματικές δραστηριότητες.
Γράφουμε τους αριθμούς από το ένα έως το έντεκα και κολλάμε τόσες πεταλούδες όσες αντιστοιχούν σε κάθε αριθμό.
Λουλουδο-μαθηματικούλια.
Μετράμε τα πέταλα και γράφουμε τον αριθμό.
Και συνεχίζουμε με το "αριθμο-χαλί"!
Σχεδιάσαμε και χρωματίσαμε σε χρωματιστά κάνσον χαρτόνια Α4 τους αριθμούς από το 1 μέχρι και το 21.
Τους ενώσαμε με την σωστή χρονική ακολουθία και κολλήσαμε με χαρτοταινία.
Φτιάξαμε λοιπόν ένα χαλάκι με τους αριθμούς, πάνω στο οποίο μπορούμε να παίξουμε και ταυτόχρονα να εξασκηθούμε στα μαθηματικά.
Μαθηματική δραστηριότητα με ζάρια.
Μαθηματικές πράξεις πρόσθεσης στην ώρα των ελεύθερων δραστηριοτήτων.
Διάφορα φύλλα εργασίας
Ευχαριστώ για την επίσκεψη!!
ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥΛΙΑ ΣΑΣ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ ΑΡΙΘΜΟ-ΧΑΛΙ ΥΠΕΡΟΧΟΟ!!!
Ευχαριστω πολυ Δαναη μου!
ΑπάντησηΔιαγραφή