15 Μαΐ 2011

Πρόσκληση/καλοκαιρινή κάρτα καράβι



Κατασκευή πρόσκλησης για την καλοκαιρινή γιορτή του σχολείου. Μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί και σαν ευχετήρια κάρτα για το καλοκαίρι  


Για την κατασκευή θα χρειαστούμε ενα χαρτόνι τύπου κανσόν 20 επι 20 εκατοστά περίπου, το οποίο θα διπλώσουμε όπως τον κλασικό τρόπο κατασκευής καραβιού.
Κόβουμε με το ψαλίδι τις άκρες όπως στην πακάτω εικόνα.
Ανοίγουμε τωρα το καραβάκι μας, κολλάμε χαρτονάκι κανσόν, γράφουμε την πρόσκληση και διακοσμούμε όπως επιθυμούμε. Εγώ προτίμησα να σχεδιάσω γλάρους, ήλιο και κυματάκια. Άν θέλουμε βέβαια μπορούμε να το άφήσουμε και σκέτο, μόνο με το χαρτονάκι και την πρόσκληση.
Αφού στεγνώσουν οι μπογιές, ανοίγουμε μικρές τρύπες και περνάμε μια κορδέλα.
Κλείνουμε την κάρτα και δένουμε φιόγκο.
Έτοιμο το καραβάκι μας!


Κάντε κλίκ στο
margarita271278@gmail.com
για δημοσίευση των δικών σας
ιδεών.

13 σχόλια:

  1. Είναι πολύ όμορφη η κάρτα σας.Αφού έχετε φτιάξει και την πρόσκληση σας από τώρα είστε πολύ προχωρημένοι!!Εμείς δεν έχουμε βρεί ακόμα τι γιορτή θα κάνουμε!!Καλό βράδυ!!Αν θέλεις βγάλε την λεκτική επαλήθευση γιατι είναι λίγο κουραστική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. οοοοοk!! θα το φροντίσω! καλο βράδυ κι ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σοφία για το decoupage που με ρώτησες:Αυτή είναι η τεχνική της χαρτοπετσέτας.Είναι πολύ απλή και μπορεί να γίνει πολύπλοκη αν θέλεις να κάνεις πιο επαγγελματική δουλειά.Τι εννοώ?Μπορεις να χρησιμοποιήσεις χαρτοπετσέτα και ατλακόλ για κατι απλό (και η χαρτοπετσέτα όταν είναι μεγάλη ζαρώνει)Στο νηπιαγωγείο έχουμε φτιάξει τέτοιες χειροτεχνείες, θα κανω καποια αναρτηση να δεις.Αν θέλεις να κανεις κατι για το σπίτι υπάρχουν πολλα υλικά το καθε ένα για αλλη επιφάνεια και αναλογα αν είναι χαρτοπετσέτα χαρτί η ριζόχαρτο.Αν σε ενδιαφέρει δες http://www.afroditishobby.gr και http://decomagia.gr/art_hobby_store/home.php?cat= που κάνουν και σεμινάρια.Αν θέλεις καποιες αλλες οδηγίες μπες στο http://decoupage.ning.com/ κάνε εγγραφή που έχει πολλές οδηγίες για decoupage.οτι θέλεις ρώτα με.Παω επιτελους για ύπνο γιατί αυριο δε θα ξυπνάω......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ για τις οδηγείες, θα τα έχω υπόψην μου αυτά που μου λές! Θα κάνω κάποια σχετική ανάρτηση. Αφού πρώτα αγοράσω τα κατάλληλα υλικά. καλό βραδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τι ομορφο το καραβακι...ετοιμο να σαλπαρει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. σοφια σ ευχαριστω καταρχην για την επισκεψη καλως σε βρηκα!!!κανεις πολυ ομορφες κατασκευες να φανταστω οτι τα πιτσιρικια θα ειναι ξετρελαμενα μ αυτα που φτιαχνετε μπραβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος16 Μαΐου, 2011

    Σοφία έχω μείνει άφωνη!!!!!!Μου αρέσει πολύ η δουλειά σου. Πολλές όμορφες ιδέες που μπορούμε να τις προσαρμόσουμε, αναλόγως τα παιδιά και από ότι βλέπω -από μια γρήγορη ματιά που έριξα, προτείνεις οικονομικές λύσεις.Ευχαριστούμε πολύ.
    Τώρα για του χρόνου, δεν ξέρω τί να πρωτοκάνω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΤΙΑ εχω δει πολλες απο τις δημιουργιες σου και μου αρεσουν παρα παρα πολυ. Μακάρι κι εγω να μπορουσα να κανω τετοια δουλεια!

    ΒΑΛΙΑ μου σε ευχαριστω παρα πολυ, κι εσυ απο οτι εχω δει κανεις πολυ καλη δουλεια και μου αρεσουν πολλες απο τις αναρτησεις σου!

    ΛΕΥΚΟΘΕΑ θαυμαζω τα εργα σου!

    Καλο βραδυ κοριτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΣΟΦΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!
    ΖΩ ΣΕ ΕΝΑ ΝΗΣΙ ΑΓΟΝΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΜΕ 100 ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΚΑΙ 20 ΠΑΙΔΙΑ 2-17 ΕΤΩΝ..ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΕΧΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ.ΣΤΗΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΙΔΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΜΑΖΕΥΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΚΑΡΤΑ ΣΟΥ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΤΡΕΨΑΜΕ ΣΕ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ!!
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ Η ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΜΕΡΑΚΙ !!!
    ΚΑΛΕΣ ΕΜΠΝΕΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος29 Μαΐου, 2013

    *thanks for this video! I can not wait to endeavor this!
    *

    Here is my web site ,cheap bridesmaid Earrings

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος17 Μαΐου, 2015

    Idiaiteri,alla diskoli gia ta paidia.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ενοειται πως θα βοηθησουμε τα παιδια,σε καποια σημεια που πιθανον να δυσκολευτουν. Εξαρταται και απο την ηλικια των παιδιων, ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Code week 2020

  Αγαπητοί γονείς, σας ενημερώνουμε ότι το σχολείο μας συμμετέχει στην Ευρωπαϊκή εβδομάδα κώδικα  με μια σειρά δράσεων έως τις 25 Οκτωβρίου ...