9 Φεβ 2014

ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ(μέρος 2)

Δραστηριότητες για τα μέρη του σώματος

Δείτε την προηγούμενη ανάρτηση με δραστηριότητες για το σωμα(μέρος 1) ΕΔΩ

Κάποια παιδιά έφεραν στο Νηπιαγωγείο βιβλία από το σπίτι τους, εικόνες, εποπτικό υλικό, πάζλ κτλ σχετικά με το ανθρώπινο σώμα. Βρήκαμε κι άλλα βιβλία από την βιβλιοθήκη μας και τα συγκεντρώσαμε στην καινούρια γωνιά που φτιάξαμε για το σώμα.
   
Πήραμε πληροφορίες από κάποια βιβλία σχετικές με τα μέρη του σώματός μας, τα  εσωτερικά όργανά μας και την λειτουργία αυτών.
                        
Κλείσαμε τα μάτια μας και φανταστήκαμε  το εσωτερικό του σώματός μας, τα όργανά μας, την καρδιά μας. Ψιλαφίσαμε το σφυγμό μας και ακούσαμε ο ενας την καρδιά του άλλου, ακουμπώντας το αφτί στο στήθος.
Στο Πυθαγόρειο Νηπιαγωγείο βρήκα μια δραστηριότητα που μου άρεσε. Τοποθετούμε τα ανθρώπινα όργανα στη σωστή θέση του σώματος. Το υλικό για τη δραστηριότητα το βρήκα εδώ
Βοηθούμενοι από τις εικόνες των βιβλίων τοποθετήσαμε στην σωστή θέση.
Έπειτα μια ομάδα παιδιών θέλησε να γράψει σε καρτέλες τις ονομασίες των μελών του σώματος, με την βοήθεια πάλι των βιβλίων.

Η ομάδα παρουσίασε την εργασία της στο σύνολο των παιδιών. Διάβασε τις λέξεις που έγραψε και τις τοποθέτησε στο αντίστοιχο μέλος του σώματος.

Για να καταλάβουμε πάνω στο σώμα μας που βρίσκονται τα όργανα, φτιάξαμε και φορέσαμε μια ποδιά από χαρτόνι.  Έτσι κολλούσαμε με βέλκρο το κάθε όργανο  στο αντίστοιχο σημείο. Για τον εγκέφαλο χρησιμοποιήσαμε το σκούφο ενός παιδιού. Το έκαναν όλα τα παιδιά(απογευματινή βάρδια-λίγα παιδιά)και τους άρεσε πάρα πολύ. 

Την επόμενη μέρα μια μαμά μας έφερε ένα ανθρώπινο πρόπλασμα. Έκανε μεγάλη εντύπωση στα παιδιά.
Μόλις το έφερα μέσα στην τάξη, έτρεξαν αμέσως για να το εξερευνήσουν..
Πιάσαμε τα όργανα, τα ψιλαφίσαμε και τα τοποθετήσαμε στη σωστή θέση.
Χωριστήκαμε σε δυο ομάδες(απογευματινή βάρδια με λίγα παιδιά). Ενα παιδάκι από την κάθε ομάδα προσφέρθηκε να ξαπλώσει σε χαρτί του μέτρου για να σχεδιάσουν το περίγραμμά του.
Η κάθε ομάδα ζωγράφισε το εσωτερικό του ανθρώπινου σώματος, τους πνεύμονες την καρδιά, τις φλέβες, τα κόκκαλα κτλ. Έπειτα έγραψαν και την ονομασία του κάθε μέλους.

Σε επόμενη ανάρτηση η συνέχεια...

10 σχόλια:

  1. ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ! ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ! ΜΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΡΤΕΛΑΚΙΑ ΜΕ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΜΕΡΩΝ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ. ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΑΥΤΗ Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΤΑ ΚΟΛΛΑΝΕ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥΣ! ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΙ ΠΟΙΚΙΛΕΣ ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΩΜΑ , ΑΝΕΞΑΝΤΛΗΤΟ ΘΕΜΑ , ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ !!!!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ mail , ΣΟΦΙΑ . ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ !!!! -christine-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ! ΟΛΑ ΤΕΛΕΙΑ! Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΔΙΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!!!! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΑΡΧΗ ΣΟΦΙΑ !! ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο Σοφία!!!!!Φοβερές δραστηριότητες!!!Κλέβω.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. φοβερή επεξεργασία με ποικιλία δραστηριοτήτων !!!!
    μπράβο Σοφία !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΑΑΑΑΑΑΡΑ ΠΑΑΑΑΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΙΔΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ καλές οι δραστηριότητές σας!
    Χάρηκα που είδα τον αδελφό του Στέφανου (το δικό μας ανθρώπινο πρόπλασμα). Θα δείξω τη φωτογραφία στα παιδιά και είμαι σίγουρη πως θα ενθουσιαστούν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή