Στα πλαίσια της θεματικής ενότητας "ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ" ασχοληθήκαμε αυτή την εβδομάδα στο Νηπιαγωγείο μας με τα φθινοπωρινά φρουτάκια. Τα παιδιά διασκέδασαν πάρα πολύ με τις δραστηριότητες που κάναμε.
Λοιπόν...είδαμε τα φρούτα, τα παρατηρήσαμε, τα αγγίξαμε, τα μυρίσαμε και φυσικά τα γευτήκαμε.
Παίξαμε το παιχνίδι "μάντεψε ποιο φρούτο τρως"..
Φτιάξαμε φρουτοσαλάτα με μπόλικη ζάχαρη( και όχι με "κέτσα", κέτσαπ δηλαδή όπως πρότεινε ο Κυπριανός ή μουστάρδα και αλάτι, όπως πρότεινε ο Αντώνης. Τι σόι φρουτοσαλάτα θα φάμε βρε παιδιά!).
Δείτε μας πώς την απολαμβάνουμε!!
Διαβάσαμε την παροιμία για το μήλο...
..και παίξαμε με τα παρακάτω αινίγματα για το σταφύλι, το κυδώνι, το μήλο και το ακτινίδιο.
Βάλαμε το κάθε φρούτο στο πιάτο με την αντίστοιχη καρτέλα λέξης..
....κάναμε ανασύνθεση των λέξεων μήλο, αχλάδι, κυδώνι, σταφύλι, ακτινίδιο.
Γράψαμε τις λέξεις των φρούτων σε φύλλο εργασίας...
Αναφερθήκαμε στο αντίστοιχο δέντρο του κάθε φρούτου. Δηλαδή, μήλο-μηλιά, κυδώνι-κυδωνιά, αχλάδι-αχλαδιά, μπανάνα-μπανανιά, και όχι φυσικά σταφύλι-σταφυλιά!!!
Χωρίστηκαν τα παιδιά σε ομάδες και ζωγράφισαν την δική τους μηλιά με σφουγγάρι και τύπωμα από μισά μήλα.
Τραγουδήσαμε και χορέψαμε το τραγούδι "μήλο μου κόκκινο".
Και τέλος, κάναμε την εξής εργασία. Κόψαμε κομματάκια από κόκκινο βελουτέ χαρτόνι τα κολλήσαμε και δώσαμε χρώμα στα μηλαράκια μας.
Ορίστε και οι εργασίες των παιδιών.
ΚΑΙ ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΑΤΕ..ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ..ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΙ ΥΠΕΡΟΧΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣοφάκι πολύ ωραία όλα.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙ ΣΟΥ ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ;;;; ΠΕΡΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΡΗ ΜΟΥ!
ΑπάντησηΔιαγραφήολοκληρωμένη προσέγγιση Σοφία !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ομαδική μηλιά σας βγήκε πολύ καλή!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο ολοκληρωμένη προσέγγιση....και μετά σου λένε δε γίνεται δουλειά στο νηπιαγωγείο....
ΑπάντησηΔιαγραφή